give me real, don't give me fake


Hej vädret som inte alls är välkommet nånstans men kommer ändå. Vadå snö och blåst?! Ruggigt. Jag gick hem i detta skitväder från Moa och det var inte skönt kan jag säga. Fast iPoden räddade mig lite där genom att bara existera. Jag fick en liten önskan om att jag skulle lägga ut mina spellistor här på bloggen, och visst kan jag göra det!
1. Lite soft bakrundsmusik
2. Allmänt, bra musik
3. Lungt
4. Jaa... Lite random nice music
5. John Mayer-stuk
6. Min senaste, rätt random spellista

Okej, fattar att ni kanske inte orkar lyssna igenom alla och det måste ni inte heller, men nu finns dom tillgängliga i alla fall. Nu fick ni en liten inblick vad som spelas hos mig också. Om ni har nån nice spellista vill jag gärna lyssna om ni vill skicka!

Kommentarer
Postat av: Saga

NICE! =D <3

2010-03-22 @ 16:16:46
URL: http://sagasbilder.blogg.se/
Postat av: jennifer

Woho, tack astrid, grym musik!

2010-03-23 @ 22:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0