we are the numbers you and me


Fortsätter på Nice-temat


Hello guys! Nu har jag kommit hem från ett fridfullt och vitt Dalarna. Mina efterlängtade bågar har också kommit och jag har flitigt provat på framför spegeln. Jag föll såklart för de som jag helst inte fick. Min polare Emil har nämligen ganska precis skaffat glajjor. Dom som jag tyckte passade bäst på mig var såklart exakt sådanna som min nya glasögonkompis har. Lite mindre pilot. Men, jag har inte gett upp hoppet på att hitta några andra, dock ska jag nog inte låta en sånhär sak hindra för min glasögonframtid. Vi slutar ju faktiskt om några månader(!). Jag får se hur det blir. Imorrn ska jag till ögonläkaren igen och undersökas. Nu ska jag packa upp all min packning och sedan ner till brorsan och se på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0