du ser andra halva av solen när den sjunker i väst

Såhär går jag klädd såhär års. Jag vet att mina fötter ser lite reatard ut på denna bild...


Idag har jag äntligen fått träffa min lover Hedda Peterson som varit i Thailand i ungefär 100 år. Eller två veckor, mer exakt. Hon var grymt brun, precis som vi förväntat oss. Och shoppat hade hon också gjort. Jag är ganska så avundsjuk just nu! Det tog jag ut på henne genom att äta upp allt hon hade hemma hos sig, som var ätbart. Hennes nya nagellack använde jag. En ljuv hämd. Nej fölåt Hedda, du vet att jag skäms lite. Emil var också där och vi chillade järnet högt uppe på ett berg med utsikt över sjön med solen lysande på oss. En härlig syn med det blev en aning kallt efter typ 20 min. så vi chillade hemma hos Head istället. Nu har jag fått en stor kasse med underkläder hemskickad till mig. New Body är uppdraget att vi ska sälja för klassens skull till Italien. Om vi ska kunna bo nånstans så måste vi sälja som smör (?) nu. Och just nu borde jag vekligen ha gjort spanskaläxan. Shit.

Kommentarer
Postat av: Saga

haha, astrid du kanske måste öva lite på dina ordspråk! ;) <3

2010-03-11 @ 13:15:59
URL: http://sagasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0